Realizacje

Niekt贸re firmy s膮 nadal odporne na posiadanie witryny przyjaznej dla urz膮dze艅 mobilnych, poniewa偶 brakuje im zasob贸w lub nie widz膮 korzy艣ci. Je艣li jeste艣 jednym z nich - dobrze, pomy艣l jeszcze raz. W 2007 r. Istnia艂o oko艂o 1 mln witryn mobilnych, a do 2017 r. Liczba ta ma osi膮gn膮膰 150 mln. Wida膰 wyra藕nie, 偶e w nadchodz膮cych latach liczba stron przyjaznych dla urz膮dze艅 mobilnych b臋dzie ros艂a wyk艂adniczo.

Twoi klienci coraz cz臋艣ciej korzystaj膮 z urz膮dze艅 mobilnych

Wed艂ug bada艅 oko艂o 40% os贸b, kt贸re maj膮 telefon kom贸rkowy, u偶ywa go do 艂膮czenia si臋 z Internetem, a po艂owa z nich korzysta z internetu przynajmniej raz dziennie. Od czerwca 2013 r. Nast膮pi艂a sejsmiczna zmiana trend贸w zakupowych: mistrzami zakup贸w online by艂y - jak si臋 domy艣lacie - urz膮dzenia mobilne. Oficjalnie przekazali komputery stacjonarne i laptopy. Ludzie chc膮 informacji i us艂ug i chc膮 ich szybko. Wraz z post臋pem technologicznym, dost臋p do tych informacji i us艂ug jest mo偶liwy za po艣rednictwem telefon贸w kom贸rkowych i najwyra藕niej wol膮 ten spos贸b. Firmy, kt贸re jeszcze nie przystosowa艂y si臋 do telefon贸w kom贸rkowych, mog膮 przegapi膰 okazj臋 do przyci膮gni臋cia klient贸w.

Google nadaje priorytet witrynom przyjaznym dla urz膮dze艅 mobilnych

Karaj膮 nawet witryny w wyszukiwarce, kt贸re nie s膮 przyjazne dla urz膮dze艅 mobilnych, aby zapewni膰, 偶e witryny przyjazne dla urz膮dze艅 mobilnych zajmuj膮 wy偶sz膮 pozycj臋 i zapewniaj膮 wyszukiwarkom mobilnym lepsz膮 obs艂ug臋. Celem Google jest zwi臋kszenie ruchu w sieci wyszukiwania, w tym ruchu w wyszukiwarkach mobilnych, i mo偶esz to wykorzysta膰, wskakuj膮c na pok艂ad. Poni偶ej znajduje si臋 cytat z posta na blogu Google dotycz膮cy tej aktualizacji:

Podnosimy ranking stron dostosowanych do kom贸rek w wynikach wyszukiwania na telefony kom贸rkowe. Teraz osoby wyszukuj膮ce mog膮 艂atwiej znale藕膰 wysokiej jako艣ci i trafne wyniki, w kt贸rych tekst jest czytelny bez dotykania lub powi臋kszania, elementy dotykowe s膮 odpowiednio rozmieszczone, a strona unika niemo偶liwej do odtworzenia tre艣ci lub przewijania w poziomie.