Realizacje

Twój design jest przestarzały.

To niefortunna prawda, ale wszyscy oceniamy książki po okładkach. W badaniu psycholog i badacz dr Elizabeth Sillence poprosiła uczestników, aby przejrzeli strony internetowe poświęcone nadciśnieniu, a następnie ocenili, czy ufają, czy nie ufają tej witrynie. Badanie wykazało zaskakujący obrót wydarzeń, że 94% nieufnych respondentów przypisywało swój niepokój projektowi witryny.

Design ma znaczenie. Jeśli więc Twoja witryna nadal wygląda na pochodzącą z ery lat 90-tych, to zdecydowanie jest to idealny moment na ulepszenie wyglądu witryny.

Twoja strona nie ma osobowości.

Osobowość marki ma znaczenie w Twojej witrynie i kampaniach marketingowych. Agencja Millward Brown odkryła, że ​​„istnieje związek między sposobem wyrażania się marek w różnych krajach a siłą relacji konsumenckich, które generują”.

Twoja witryna wolno się ładuje

Badania z raportów KISSmetrics, które pokazują, że czas ładowania ma znaczenie, jeśli chodzi o wydajność witryny. Oto kilka kluczowych statystyk z ich analizy:

47% konsumentów oczekuje, że strona internetowa załaduje się w ciągu dwóch sekund lub krócej. 40% opuszcza witrynę, której ładowanie trwa dłużej niż trzy sekundy. Nawet jednosekundowe opóźnienie (lub trzy sekundy oczekiwania) zmniejsza satysfakcję klienta o około 16%. Jeśli odłożyłeś optymalizację wydajności ładowania witryny, umieść ją na górze listy rzeczy do zrobienia.

Twoja strona nie jest responsywna.

Jeśli Twoja witryna nie dopasowuje się do urządzeń mobilnych, prawdopodobnie znacznie stracisz w rankingach bezpłatnych wyników wyszukiwania. Ale to nie wszystko: według badań zebranych przez Mobify „30% kupujących na urządzeniach mobilnych rezygnuje z transakcji, jeśli ich doświadczenie nie jest zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych”. Przejście na responsywny projekt może być uciążliwe, ale czy naprawdę możesz sobie pozwolić na przegapienie całego ruchu i sprzedaży?

Twoje treści są trudne do odczytania.

W związku z tym weź pod uwagę, że projekt to nie tylko kolory, obrazy i grafika. Używane czcionki, a także kolory tekstu i tła mogą określać, jak łatwo ludzie mogą czytać i przetrawiać zawartość Twojej witryny. Jeśli nie da się go łatwo odczytać, po prostu nie będzie dobrze konwertować.

Nie ma sztywnych reguł dotyczących tego, których czcionek należy używać, a których unikać - z wyjątkiem tego, że nigdy, przenigdy nie należy używać Comic Sans. Zamiast tego należy stosować kombinacje kolorów o wysokim kontraście i czyste, pozbawione ozdób czcionki szeryfowe lub bezszeryfowe, aby uzyskać najlepsze wyniki. Oto kilka wskazówek i pomysłów dotyczących wyboru odpowiednich czcionek do marketingu.

Jeśli chodzi o rozmiar fontów, trzymaj się większych, aby zapewnić odwiedzającym lepsze wrażenia, niezależnie od tego, czy korzystają z komputera, czy z urządzenia mobilnego. W przypadku nagłówków użyj czcionki o rozmiarze co najmniej 22 pikseli. W przypadku treści trzymaj się co najmniej 14 pikseli.