Realizacje

Dowiedziałeś się, jakie problemy powodują, że klienci opuszczają witrynę Twojej firmy. Teraz skupiamy się na tym, jak utrzymać je dłużej w witrynie, aby zmaksymalizować prezentację i przekształcić ją w płacących i lojalnych klientów.

1. Odśwież design.

Jeśli więc Twoja witryna nadal jest pełna animowanych obrazów, nadmiarowych funkcji projektowych i innych nowoczesnych rozwiązań „nie, nie”, czas na przeprojektowanie. Według Tony'ego Haile, dyrektora generalnego Chartbeat, masz tylko 15 sekund (lub mniej), aby przekonać nowych użytkowników, aby pozostali w mocy samego projektu witryny.

2. Zmniejsz liczbę fontów.

Jedno wrażenie, które Twój gość zauważy w pierwszej minucie. Jeśli na swojej stronie głównej masz więcej niż dwa lub trzy, przytnij je, aby uzyskać bardziej nowoczesny wygląd.

3. Uaktualnij zdjęcia.

Zdjęcie uroczego kota niezaprzeczalnie jedno zdjęcie, któremu nikt nie może się oprzeć, ale nie zmieści się na każdej stronie Twojej witryny. Zrób zdjęcie powiązanego zdjęcia do swojej witryny za pomocą aparatu w telefonie lub aparatu cyfrowego, po prostu użyj narzędzi takich jak Canva, które ułatwiają dostosowywanie zdjęć, a wpływ może być znaczący.

4. Używaj pytań prowokujących do komentowania.

Zachęcanie odwiedzających do zostawiania komentarzy to łatwy sposób na poprawę współczynnika odrzuceń, ponieważ czynność pozostawienia komentarza zazwyczaj powoduje przekierowanie odwiedzających na inną stronę lub powoduje odświeżenie strony - oba te działania liczą się jako wielokrotne wyświetlenia strony. Spraw, by rozmowa toczyła się dalej, kończąc każdy post na swoim blogu dociekliwym pytaniem, które zachęca do komentowania.

5. Opowiedz historię.

Jeśli wszystko inne zawiedzie, użyj najstarszej sztuczki z książki marketingowej - opowiedz świetną historię. Treści oparte na fabule nie tylko odróżniają Twoją witrynę od konkurencji (dając odwiedzającym coś intrygującego, aby przyciągnąć ich uwagę), ale także pomagają przełamać mentalne bariery, którym wszyscy jesteśmy przeciwni sprzedaży. W erze, w której codziennie otrzymujemy około 5000 wiadomości marketingowych, jest to niezwykle ważne, jeśli chodzi o zmniejszenie współczynnika odrzuceń.