Realizacje

Uwielbiamy nasz błyszczący papier, podczas gdy świat stał się cyfrowy. Jeśli chodzi o wydawanie pieniędzy na marketing, możliwości są ogromne i obejmują zarówno tradycyjne media drukowane, jak i reklamy online. Niestety znalezienie najskuteczniejszych sposobów reklamowania produktów lub usług jest jednym z najtrudniejszych wyzwań, przed jakimi stają firmy.

Jak możesz sprawić, by treści były żywe i trafne? Jakie czynniki musisz wziąć pod uwagę, decydując, jak zainwestować w przyszłość swojego magazynu? Przyjrzyjmy się kilku kwestiom, które należy wziąć pod uwagę przy podejmowaniu decyzji, jak rozwiązać dylemat druk kontra cyfrowy. Albo dlaczego nie oba?

Zasięg / zakres

Jedną z pierwszych kwestii marketingowych musi być miejsce, w którym powinna znajdować się Twoja reklama, a największą różnicą między reklamą internetową a reklamą drukowaną jest zakres reklam. Pojedyncza witryna lub reklama internetowa może potencjalnie dotrzeć do klientów na całym świecie, podczas gdy obieg gazet i czasopism oraz logistyka wysyłania bezpośrednich przesyłek pocztowych do klientów ogranicza liczbę konsumentów, do których docierają reklamy drukowane.

Korzystając z podejścia online, musisz sprawdzić, które witryny odwiedzają Twoi docelowi odbiorcy. Następnie musisz dowiedzieć się, ile ruchu generują, dane demograficzne ich odbiorców i ich unikalny wynik odwiedzających.

Jeśli chodzi o reklamy drukowane, wiele z tych samych zasad jest prawdziwych. Musisz znać nakład publikacji - ile jest w dystrybucji. Musisz także wiedzieć, jaki typ czytelnictwa ma publikacja.

Budżet

Reklamodawcy internetowi umożliwiają firmom ustalanie limitów wydatków na reklamy, co pozwala małym firmom wydawać dokładnie zgodnie z ich budżetem. Jeśli masz czas, możesz bezpłatnie promować swoją firmę za pośrednictwem mediów społecznościowych, blogów, forów lub przesyłania artykułów online.

Możesz także kupić określoną liczbę wyświetleń reklamy, czyli opłatę za każde tysiąc wyświetleń reklamy, lub możesz wybrać model płatności za kliknięcie, który jest opłatą opartą na rzeczywistym kliknięciu, a nie tylko widok strony.

Reklamy drukowane z drugiej strony mogą być kosztowne - pojedyncza reklama drukowana w lokalnej gazecie i / lub magazynie może kosztować ponad 100 USD. Chociaż reklamy drukowane są droższe w przeliczeniu na reklamę, mogą być równie opłacalne pod względem ilości sprzedaży, jaką przynoszą za wydany dolar. Jedna reklama może zaangażować tysiące ludzi.