Realizacje

Niektóre firmy są nadal odporne na posiadanie witryny przyjaznej dla urządzeń mobilnych, ponieważ brakuje im zasobów lub nie widzą korzyści. Jeśli jesteś jednym z nich - dobrze, pomyśl jeszcze raz. W 2007 r. Istniało około 1 mln witryn mobilnych, a do 2017 r. Liczba ta ma osiągnąć 150 mln. Widać wyraźnie, że w nadchodzących latach liczba stron przyjaznych dla urządzeń mobilnych będzie rosła wykładniczo.

Twoi klienci coraz częściej korzystają z urządzeń mobilnych

Według badań około 40% osób, które mają telefon komórkowy, używa go do łączenia się z Internetem, a połowa z nich korzysta z internetu przynajmniej raz dziennie. Od czerwca 2013 r. Nastąpiła sejsmiczna zmiana trendów zakupowych: mistrzami zakupów online były - jak się domyślacie - urządzenia mobilne. Oficjalnie przekazali komputery stacjonarne i laptopy. Ludzie chcą informacji i usług i chcą ich szybko. Wraz z postępem technologicznym, dostęp do tych informacji i usług jest możliwy za pośrednictwem telefonów komórkowych i najwyraźniej wolą ten sposób. Firmy, które jeszcze nie przystosowały się do telefonów komórkowych, mogą przegapić okazję do przyciągnięcia klientów.

Google nadaje priorytet witrynom przyjaznym dla urządzeń mobilnych

Karają nawet witryny w wyszukiwarce, które nie są przyjazne dla urządzeń mobilnych, aby zapewnić, że witryny przyjazne dla urządzeń mobilnych zajmują wyższą pozycję i zapewniają wyszukiwarkom mobilnym lepszą obsługę. Celem Google jest zwiększenie ruchu w sieci wyszukiwania, w tym ruchu w wyszukiwarkach mobilnych, i możesz to wykorzystać, wskakując na pokład. Poniżej znajduje się cytat z posta na blogu Google dotyczący tej aktualizacji:

Podnosimy ranking stron dostosowanych do komórek w wynikach wyszukiwania na telefony komórkowe. Teraz osoby wyszukujące mogą łatwiej znaleźć wysokiej jakości i trafne wyniki, w których tekst jest czytelny bez dotykania lub powiększania, elementy dotykowe są odpowiednio rozmieszczone, a strona unika niemożliwej do odtworzenia treści lub przewijania w poziomie.