Realizacje

Niektóre firmy są nadal odporne na posiadanie witryny przyjaznej dla urządzeń mobilnych, ponieważ brakuje im zasobów lub nie widzą korzyści. Jeśli jesteś jednym z nich - dobrze, pomyśl jeszcze raz. W 2007 r. Istniało około 1 mln witryn mobilnych, a do 2022 r. Liczba ta ma osiągnąć 250 mln. Widać wyraźnie, że w nadchodzących latach liczba stron przyjaznych dla urządzeń mobilnych będzie rosła.

Twoi klienci coraz częściej korzystają z urządzeń mobilnych

Według badań około 80% osób, które mają telefon komórkowy, używa go do łączenia się z Internetem, a połowa z nich korzysta z internetu przynajmniej raz dziennie. Od czerwca 2013 r. Nastąpiła sejsmiczna zmiana trendów zakupowych: mistrzami zakupów online były - jak się domyślacie - urządzenia mobilne. Ludzie chcą informacji i usług - i chcą ich szybko. Wraz z postępem technologicznym, dostęp do tych informacji i usług jest możliwy za pośrednictwem telefonów komórkowych i najwyraźniej ludzie wolą ten sposób. Firmy, które jeszcze nie przystosowały się do telefonów komórkowych, mogą przegapić okazję do przyciągnięcia klientów.

Google nadaje priorytet witrynom przyjaznym dla urządzeń mobilnych

Karają nawet witryny w wyszukiwarce, które nie są przyjazne dla urządzeń mobilnych, aby zapewnić, że witryny przyjazne dla urządzeń mobilnych zajmują wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Celem Google jest zwiększenie ruchu w sieci wyszukiwania, w tym ruchu w wyszukiwarkach mobilnych, i możesz to wykorzystać. Poniżej znajduje się cytat z posta na blogu Google dotyczący tej aktualizacji:

Podnosimy ranking stron dostosowanych do komórek w wynikach wyszukiwania na telefony komórkowe. Teraz osoby wyszukujące mogą łatwiej znaleźć wysokiej jakości i trafne wyniki, w których tekst jest czytelny bez dotykania lub powiększania, elementy dotykowe są odpowiednio rozmieszczone, a strona unika niemożliwej do odtworzenia treści lub przewijania w poziomie.