Realizacje

Fakty: Google obsługuje ponad 11 miliardów zapytań miesięcznie, a Facebook zbliża się do 700 milionów użytkowników. Na całym świecie jest ponad 5 miliardów abonentów telefonii komórkowej, a co dwa dni powstaje więcej informacji niż między początkiem cywilizacji a 2003 rokiem. Era komunikacji i cyfrowych relacji między markami, mediami i konsumentami zmieniła się szybciej i w sposób, w jaki niewiele osób mogło się zmienić.

Wobec coraz większej ilości danych i sposobów łączenia się, specjaliści ds. PR i komunikacji mają nieodpartą pozycję do opanowania nowych zasad odkrywania, wykorzystywania i udostępniania informacji konsumentom. Ponieważ uczestnicy i twórcy treści znają się na wyszukiwarce i sieciach społecznościowych, specjaliści PR mogą bezpośrednio wpływać na widoczność marki w Internecie, zaangażowanie klientów i pozyskiwanie.

Dużą częścią tego, w jaki sposób specjaliści ds. Public relations mogą wykazać większą wartość dla swoich wysiłków, jest zrozumienie, w jaki sposób skrzyżowanie wyszukiwania i mediów społecznościowych zapewnia potężne środki dotarcia do mediów i konsumentów oraz ich zaangażowania, które inspirują interakcje, udostępnianie i znaczące wyniki biznesowe.

Ale jak dokładnie wykorzystujesz te informacje? W jaki sposób upewnisz się, że Twoje wysiłki w mediach społecznościowych poprawią Twoją pozycję w wyszukiwarce? Oto kilka przydatnych strategii SEO, które możesz wykorzystać w mediach społecznościowych.

Wykorzystaj w pełni metadane mediów społecznościowych

Uwzględnienie metadanych mediów społecznościowych w treściach pomaga zoptymalizować sposób, w jaki ludzie uzyskują podgląd Twojego linku na platformach mediów społecznościowych. Celem jest upewnienie się, że treść wygląda wystarczająco interesująco, aby ludzie mogli ją kliknąć, ponieważ przekłada się to na więcej odwiedzin strony, co jest dobre dla SEO.

Zwiększ liczbę obserwujących

Posiadanie dużej liczby obserwujących zwiększa Twoje szanse na wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Gdy masz wielu obserwujących, udostępniasz swoje treści tak ogromnym obserwatorom, w których szanse na to, że Twoje treści zostaną zobaczone, są wysokie. Im więcej osób widzi Twoje treści, tym większa szansa na udostępnienie lub interakcję.

Załóżmy, że masz 1000 autentycznych obserwatorów zainteresowanych Twoimi treściami i udostępniasz artykuł dotyczący Twojej niszy tym 1000 obserwującym. Nawet jeśli tylko 10% tych obserwujących widzi Twoje treści, to 100 osób. Powiedzmy, że 50% osób, które widziały treści, zdecydowało się je udostępnić, czyli 50 osób udostępnia Twoje treści w swoim własnym kręgu.

Z drugiej strony, powiedzmy, że masz 100 obserwujących, którzy są zainteresowani Twoimi treściami i udostępniasz im artykuł. Nawet jeśli 50% tych obserwujących widzi Twoje treści, to tylko 50 osób. Z tych 50 osób nie wszyscy będą udostępniać treści. Jeśli 80% z nich zdecyduje się to udostępnić, to tylko 40 osób.

Wykorzystaj w pełni słowa kluczowe

Skuteczne używanie słów kluczowych w swoich postach pomaga zwiększyć widoczność tych postów. Może to skutkować większą liczbą kliknięć i wizyt na stronie. Jeśli zoptymalizujesz podpis i opis treści w mediach społecznościowych za pomocą popularnego słowa kluczowego, istnieje większe prawdopodobieństwo, że treść będzie się pojawiać, gdy użytkownicy przeprowadzają wyszukiwanie przy użyciu tego słowa kluczowego. Podobnie jak w przypadku treści strony, musisz dokładnie zbadać słowa kluczowe i znaleźć najtrafniejsze i najczęściej wyszukiwane słowa kluczowe, których możesz użyć w określonych postach.

Teraz coś dla sceptyków

Sygnały społecznościowe - dane takie jak polubienia na Facebooku i obserwatorzy na Twitterze, które wskazują autorytet i wpływ profilu - nie wpływają na rankingi wyszukiwania. Ale nie należy tego postrzegać jako zaproszenie marketerów do odrzucenia wpływu mediów społecznościowych na SEO. Zamiast tego marketerzy powinni poszerzyć swoją koncepcję wyszukiwania i SEO, aby uwzględnić niezliczone sposoby, na jakie ludzie znajdują treści w Internecie. Muszą również pomyśleć o pozytywnych skutkach, jakie zwiększony ruch z serwisów społecznościowych może potencjalnie mieć dla ich rankingów wyszukiwania, a także o znaczeniu profili społecznościowych w wynikach wyszukiwania na pierwszej stronie.

Ostatecznie w internecie chodzi o budowanie relacji, wspieranie odbiorców, wyrażanie tożsamości i dzielenie się pomysłami - jest z natury społecznościowy i nie ma powodu, aby najlepsze praktyki SEO były sprzeczne z zasadami, zwłaszcza że reguły rządzące SEO mają ostatecznie doprowadzić do powstania internet jest bardziej przyjemnym i użytecznym miejscem.