Realizacje

Starannie skonstruowana kampania marketingowa może przynieść znaczne dochody ze sprzedaży, ale zanim zacznie działać jak dobrze naoliwiona maszyna, marketerzy muszą odpowiedzieć na szereg kluczowych pytań, które ostatecznie określą, w jaki sposób klienci klikają, udostępniają i kupują.

UNiestety, większość firm marketingowych do tej pory nie przeszła testu kwasowości - jedynego testu, który liczy się, aby wygenerować więcej zysków niż kosztuje. Co nasuwa pytanie: dlaczego większość działań marketingowych nie działa? Ponieważ pada ofiarą serii mitów. Oto najczęstsze mity dotyczące marketingu w przedsiębiorstwie:

Mit 1 - Świetne produkty same się sprzedają

Dobry produkt jest oczywiście ważny, ale świetny marketing produktu jest jeszcze ważniejszy. Musisz nieustannie wychwalać jego zalety, ale co ważniejsze, musisz umieć przekazać prostą propozycję wartości, która wywołuje reakcję.

Mit 2 - Zniżki i promocje

Osoby mające wpływ na milenialsów nie dają się nabrać na rabaty, kupony, gratisy, próbki czy konkursy. Zdają sobie sprawę, że jeśli ta marka / produkt musi przecenić, aby przyciągnąć ich uwagę, to nie może być zbyt dobry.

Mit 3 - Reklama i marketing to to samo

Reklama oznacza kupowanie miejsca lub czasu na przekazanie wiadomości. Może mieć znaczenie marketingowe lub nieistotne, w zależności od firmy i jej celów.

Mit 4 - Marketing to sztuka, a nie nauka

To właśnie mówią ludzie, którzy nie chcą grzebać w liczbach. Ścieżki i wskaźniki konwersji nie kłamią, więc bardziej niż kiedykolwiek marketerzy muszą być analityczni i wielokierunkowi w swoim podejściu do kierowania opłacalnych potencjalnych klientów na szczyt ścieżki.

Mit 5 - Poczta pantoflowa to najlepsza forma marketingu

Cóż, ten jest prawdziwy. Ale nie możesz po prostu liczyć na swoich klientów, którzy będą tweetować o tym, jak wspaniała jest Twoja firma lub Twój produkt. Potrzeba czegoś więcej. Filmy i studia przypadków to świetny sposób, aby uczynić Twoją firmę i jej produkty przystępnymi, łącząc je z ludzką twarzą.