Realizacje

Czy w pełni wykorzystujesz możliwości marketingu online? Przy tak wielu potencjalnych kupujących aktywnie korzystających z wyszukiwarek, witryn internetowych, aplikacji i mediów społecznościowych w celu wyboru najlepszego produktu lub usługi, musisz być widoczny i zapewniać najlepsze doświadczenia, aby pomóc im wybrać swoją markę.

Marketing internetowy może przyciągnąć więcej osób do Twojej witryny, zwiększyć liczbę klientów dla Twojej firmy oraz ulepszyć markę Twojej firmy i produktów.

1. Content marketing wciąż jest królem.

Jednym z głównych sposobów budowania autorytetu przez firmy i zdobywania zaufania konsumentów jest konsekwentne tworzenie wartościowych treści różnymi kanałami. Zazwyczaj obejmuje to istotne informacje branżowe, które zapewniają odbiorcom wgląd lub rozrywkę.

Jednak, jak każda inna strategia online, marketing treści ma swoje wady. Treści niskiej jakości to najczęstszy błąd, który może wpłynąć na rankingi i zaszkodzić Twojej marce. Na przykład treści pełne błędów gramatycznych i ortograficznych sprawiają, że wyglądasz na nieostrożnego i nieprofesjonalnego. Przekazywanie oświadczeń bez weryfikowania faktów może sprawić, że będziesz wyglądać głupio. Pamiętaj, że treści, które umieścisz na swojej stronie, mogą być pierwszym wrażeniem, jakie potencjalny klient wywrze na temat Twojej firmy.

2. Marketing w mediach społecznościowych

W związku z tym firmy często tworzą rozgałęzienia i eksperymentują z wieloma sieciami w celu dotarcia do jak największej liczby konsumentów. Ta dywersyfikacja wydaje się być owocna dla wielu firm, ponieważ często buduje wartość marki, ułatwiając konsumentom rozpoznanie określonej marki.

Częstym błędem w marketingu w mediach społecznościowych jest myślenie, że wystarczy duża liczba obserwujących. W rzeczywistości wiele firm wyrosło z ofertą sprzedaży 100 lub 1000 „prawdziwych” przyjaciół lub fanów. Pamiętaj, że przyjaciele i fani to nie wszystko - musisz budować zaangażowanie. Zakupieni znajomi często nie są docelową grupą demograficzną lub są fałszywymi kontami. Żaden z nich nie pomoże Ci osiągnąć Twoich celów.

Aby jak najlepiej wykorzystać strategię marketingową w mediach społecznościowych, musisz wchodzić w interakcje z fanami i tworzyć prawdziwą społeczność.

3. Optymalizacja pod wyszukiwarki

Kiedy ludzie myślą o marketingu online i wyszukiwarkach, zazwyczaj pierwszą rzeczą, która przychodzi na myśl, jest SEO. SEO służy do tworzenia witryny, którą wyszukiwarki będą klasyfikować jako jedną z najbardziej odpowiednich stron dla danego hasła. Faktem jest, że 95 procent wyszukiwarek klika stronę, która pojawia się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google, Yahoo! lub Bing. Widać, że pozycja wyszukiwania to wielka sprawa!

Budowanie solidnej strategii SEO polega przede wszystkim na doborze odpowiednich słów kluczowych i dostarczeniu wartościowych treści związanych z tymi słowami kluczowymi. W przeszłości SEO było napędzane przez takie czynniki, jak rozmieszczenie słów kluczowych, gęstość słów kluczowych, a nawet to, ile razy słowo kluczowe było używane do linkowania do tej strony.